Naštvaná seniorka žhavila linku 158

BRNO: Starší žena odmítala přijmout, že policie neřeší reklamace zboží.

Ve středu odpoledne měli pracovníci operačního střediska plné ruce práce s neodbytnou oznamovatelkou. Sedmašedesátiletá seniorka se pohybovala v jednom z brněnských obchodních center, kde se již čtvrtýkrát domáhala neuznané reklamace mobilního telefonu a žádala vrácení peněz. Vyjádření vedoucího prodejny ji zjevně neuspokojilo, a tak neustále žádala o přítomnost policejní hlídky. Policisté na tísňové lince se jí opakovaně snažili vysvětlit, že reklamace nespadají do kompetence Policie České republiky, a doporučili jí obrátit se na Českou obchodní inspekci. Důchodkyně byla po telefonu velmi neodbytná a dokonce i agresivní. Na číslo 158 volala opakovaně, přestože ji operační několikrát upozornil, že se dopouští zneužití tísňové linky. Sama uvedla, že bude volat tak dlouho, dokud ji tísňová linka „nebude žalovat“.

Případem se nyní zabývají kolegové z obvodního oddělení, kteří případ oznámí jako zlomyslné volání na telekomunikační úřad. Seniorce hrozí v nejhorším případě pokuta až dvě stě tisíc korun.

Napsat komentář

Vaše e-mailová adresa nebude zveřejněna. Vyžadované informace jsou označeny *