Den linky 158… Kdo přijímá hovory? Co vše zajišťuje operační?

Od roku 2011 funguje v Ostravě Integrované bezpečnostní centrum, které poskytuje služby občanům Moravskoslezského kraje. Centrum umožňuje nepřetržitou spolupráci policistů, hasičů a zdravotníků i v součinnosti s Městskou policií Ostrava. Den linky 158 připadá právě na dnešek jako poděkování všem operátorům, kteří zastávají klíčovou roli v Policii ČR. Tito operátoři Národního tísňového čísla 158 denně přijmou až 900 hovorů. Nejvytíženější dny jsou pátky a soboty. Občané oznamují závažné situace ohrožující život a zdraví, včetně fyzických útoků a dopravních nehod. Integrované centrum je důkazem efektivní koordinace během mimořádných událostí. Operátoři hrají klíčovou roli, od naslouchání a rychlého shromáždění informací po efektivní řešení a následnou koordinaci s kolegy v terénu. Tato náročná práce poskytuje neocenitelný pocit naplnění z pomoci druhým. Policisté musí být velice znalí a zvládat komunikaci v krizových momentech, přičemž empatie je nepostradatelná.

Den linky 158... Kdo přijímá hovory? Co vše zajišťuje operační?

Den linky 158... Kdo přijímá hovory? Co vše zajišťuje operační?

Den linky 158... Kdo přijímá hovory? Co vše zajišťuje operační?

Den linky 158... Kdo přijímá hovory? Co vše zajišťuje operační?

Den linky 158... Kdo přijímá hovory? Co vše zajišťuje operační?

Den linky 158... Kdo přijímá hovory? Co vše zajišťuje operační?

Den linky 158... Kdo přijímá hovory? Co vše zajišťuje operační?

Den linky 158... Kdo přijímá hovory? Co vše zajišťuje operační?

Den linky 158... Kdo přijímá hovory? Co vše zajišťuje operační?

Den linky 158... Kdo přijímá hovory? Co vše zajišťuje operační?

Napsat komentář

Vaše e-mailová adresa nebude zveřejněna. Vyžadované informace jsou označeny *